O lecer sen límites

Graffiti na Horta

Hoxe tivemos unha mañá do máis entretida!!!, Pablo de van_kraft está facendo un graffiti no noso cole e hoxe invitounos a colaborar!!!, para moitos foi unha experiencia super divertida!!!

DIA CONTRA O ACOSO ESCOLAR

Ao monstro do bullyng calámolo entre todos!!!, ese foi o lema que escollimos para dar visibilidade no día contra o Acoso Escolar, fixemos xogos nos que nos axudamos uns aos outros, con eles conseguimos Empatía, Respeto, Amizade, Inclusión... desfrutamos da xornada e coas palabras máxicas conseguimos calar ao monstro do Acoso Escolar!!!

Xogos no Pavillón

Así de colorido deixaron o noso pavillón un grupo de alumnos/as do CIFP Politécnico de Lugo!!!, crearon un espazo cheo de xogos co que estamos segurXs de que diafrutarémos un montón!!!, mil grazas!!!, esperámosvos para unha xornada divertida de xogos!!

Día dos Bosques do Síndrome Down

Hoxe é un dia grande, o día dos bosques e o Día da Síndrome de Down e, como é tan importante, quixemos celebralo dunha maneira especial coa xa nosa familia do CEIP Manuel Mallo Mallo de Nadela, que cada ano comparte un día con nós.

Escollemos o conto "Un bosque mágico para ti" e, a través dese conto que nos uneu, soñamos e creamos o noso bosque máxico cheo de calcetíns desparellados.

No CEE Santa María esperámosvos cos brazos abertos, grazas por compartir momentos con nós, e moitas grazas en especial ao alumnado por contarnos un conto tan bonito e á Profe Cris por facelo posible.

E recordade, A VIDA NON SE MIDE EN CROMOSOMAS, MÍDESE EN COMO SOMOS.

Saída CEE Santa María e USC

Hoxe algúns dos alumnos e alumnas do centro, acompañados polas profes Mila e Yolanda, tiveron a oportunidade de coñecer a contorna de Lugo, facendo unha camiñata guiados/as por alumnas e profes da USC. Foi unha experiencia maravillosa e moi enriquecedora para todos e pasamos unha xornada moi divertida!

Repetiremos seguro!!!

Visita ao CIFP Politécnico de Lugo

O pasado mércores o alumnado de Programas Formativos visitou o CIFP Politécnico de Lugo para coñecer de primeira man cómo están a traballar nos xogos do proxecto Innova que temos en común: un patio para todos e, que se colocarán no noso patio.

Pasámolo xenial, grazas pola acollida!!!

Xa estamos desexando volver!

DÍA DOS LEGO

Onte celebrouse o día de Lego así que hoxe aprobeitamos este estupendo día de Sol para sacar a nosa mesa da biblio ao exterior e recrear figuras, un corazón, unha flor... e deixar voar a imaxinación

Proxecto Total Social 2024

A empresa Total Sport, fixo por segundo ano consecutivo o proxecto chamado Proxecto Total Social.

Este ano visitounos no noso centro as persoas que realizan a actividade de pilates no Concello de Outeiro de Rei e a Asociación Aspalu.

Tomamos unha merenda todos xuntos, fixemos a sesión de pilates e logo coñeceron o noso centro.

Gracias pola experiencia a todos/as os que participasteis en esta actividade, desfrutamos un montón!

Esperámosvos de novo cos brazos abertos!

A Caixa dos Xogos

A caixa viaxeira dos contos chegou á biblio do noso cole, preparaos para disfrutar deles?, temos un mes por diante!!!

Gracias a Chafaris por este detalle tan bonito!!!

Visitas e acollemento no centro dos alumnos do CIFP Politécnico.

Esta semana tivemos a visita do alumnado do CIFP O Politécnico de Lugo, da rama de Integración Social. O noso alumnado de peiteado e xardinaría ensináronlles o noso centro e explicaron como traballamos no mesmo. Foi unha experiencia moi integradora.